You are here

STUDIU Nielsen Holdings N.V: The Global, Socially-Conscious Consumer

Agenția Nielsen Holdings N.V. a eliberat în luna martie a anului 2012, un raport care evaluează și analizează subiectul campaniilor în care multinaționalele aleg să investească. Sunt puse spre dezbatere probleme legate de natura campaniilor celor mai importante pentru societatea civilă și modul în care alege aceasta să susțină, sau să nu susțină anumite campanii precum și probleme legate de procesul decizional, din cadrul companiilor, legate de strategiile de marketing pe care ar trebui să le adopte.

La baza acestui raport rezidă un studiu de piață realizat de Nielsen Global Survey of Corporate Citizenship elaborat în luna septembrie a anului 2011 pe un eșantion de 28.000 de consumatori din 56 de țări din Asia, Europa, America Latină, Orientul Mijlociu, Africa și America de Nord.

66 % dintre consumatori preferă să cumpere produsele companiilor care se implică în campanii sociale

În urma studiului s-a observat tendința ca, de multe ori, consumatorii preferă să dea mai mult pe un produs daca este asociat cu numele unei campanii în folosul comunității.

De asemenea, s-a observat că nu toate campaniile sunt percepute la fel de către consumatori, alocându-le grade diferite de susținere în funcție de natura campaniei. Astfel, 66 % dintre consumatori preferă campaniile legate de sustenabilitatea mediului, probabil ca rezultat direct al eforturilor întreprinse de către mediile de profil de a conștientiza publicul în legătură cu problemele legate de mediu. Urmează apoi, cu o pondere de 56, respectiv 53 % campaniile privind dezvoltarea tehnologică și educațională și abolirea sărăciei. Pe ultimul loc, în preferințele consumatorilor sunt campaniile legate de lupta împotriva bolilor fără transmitere precum bolile cardio-vasculare sau diabetul.

Bd. General Gheorghe Magheru 28-30, et. 3, Sector 1, 
Bucuresti, cod 010336 - ROMANIA

 office@transparency.org.ro

 telefon +4 031 660 6000

 fax +4 031 660 6006

Ne găsești pe ...

Find us on TwitterFind us on FacebookFind us on Google+Find us on YouTubeFind us on LinkedIn