Indicele Global privind Reputația Corporațiilor (Global Corporate Reputation Index) este un model de evaluare a reputaţiei corporative prin prisma evaluării de tip Brand Asset (BAV), prin care este analizată opinia consumatorilor cu privire la eficacitatea unei companii în două domenii-cheie: performanţă şi cetăţenie corporativă. Astfel, subiectul prezentului studiului, lansat în 2012, îl reprezintă evaluarea a peste 6.000 de companii din punctul de vedere al reputației lor și nu al produselor promovate. Pentru alcătuirea prezentului studiu, au fost intervievați peste 40.000 de consumatori din 6 țări – Brazilia, China, Germania, Japonia, Rusia și Statele Unite ale Americii. Mai mult, în urma studiului s-a realizat un top 25 al companiilor care au înregistrat cel mai mare punctaj din punct de vedere al reputației în rândul consumatorilor, printre care se numără McDonalds, Nike, Adidas, Apple, Microsoft, Coca-Cola. Google, Lego ș.a..
La nivel global, s-au identificat mai multe tendințe:
Bd. General Gheorghe Magheru 28-30, et. 3, Sector 1,
Bucuresti, cod 010336 - ROMANIA
telefon +4 031 660 6000
fax +4 031 660 6006