INFORMAŢII DESPRE PROCEDURĂ
Obiectul contractului: asigurarea serviciilor de coffee break, masă de prânz şi închiriere săli pentru Conferinţa finală de închidere a proiectului organizată în București cu durata de 3 zile
Tipul şi durata contractului: contract servicii, durata: iunie – 31 noiembrie 2013
Valoarea estimată:78.000 lei, fără TVA
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic, unde propunerea financiară are o pondere de 30% şi propunerea tehnică are o pondere de 70%.
Data şi ora-limită de depunere a ofertei:03.06.2013, ora 14:00
Data şi ora deschiderii ofertelor:03.06.2013, ora 15:00.
Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Nicolae Bălcescu, nr. 21, et. 2, cod poştal: 010044, Localitate: Bucureşti, Ţara: România.
Locul şi modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: de pe site-ul www.transparency.org.ro sau de la sediul Beneficiarului
Vă rugăm să confirmaţi intenţia de a participa la procedură şi primirea adresei noastre.
Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la dna. Carmen Ştefan, e-mail: carmen . stefan @ transparency.org.ro , tel. 0723 395 311, fax: 021 317 71 72 (informaţii generale cu privire la achizitor)
Informaţii despre beneficiarul proiectului
Denumirea şi sediul beneficiarului privat
Asociaţia Română pentru Transparenţă│Transparency Internaţional România, cu sediul în Bd. Nicolae Bălcescu, nr. 21, et. 2, cod poştal: 010044, Localitate: Bucureşti, Ţara: România.
Anunţul de participare a fost publicat la data de 24 mai 2013 pe site-ul www.transparency.org.ro Secţiunea Oportunităţi
documente:
Anunt lansare [PDF]
Documentatie [DOC]
Bd. General Gheorghe Magheru 28-30, et. 3, Sector 1,
Bucuresti, cod 010336 - ROMANIA
telefon +4 031 660 6000
fax +4 031 660 6006